MasterLock P.N: 424 Klamra...
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres tj. Industriel Piotr Augustyński, ul. 1 Maja 5/3, 33-300 Nowy Sącz, lub też mailowo na adres: sklep@industriel.pl. W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 18 442 18 10.
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.
Jeżeli towar ma wadę, klient może:
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj., Industriel Piotr Augustyński, ul. 1 Maja 5/3, 33-300 Nowy Sącz. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru klientowi.
Do pobrania: wzór reklamacji
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Klient, który jest konsumentem, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:
Industriel Piotr Augustyński, ul. 1 Maja 5/3, 33-300 Nowy Sącz lub też mailowo na adres: sklep@industriel.pl.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.
Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Do pobrania: wzór odstąpienia od umowy